∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

 

آنان که به من بدی کردند ، مرا هشیار کردند
آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند
 آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صبر وتحمل آموختند
آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا ودوستی آموختند
 پس خدایا :
 به همه ی آنانی که باعث تعالی دنیوی واخروی من شدند ،
خیر ونیکی دنیا وآخرت عطا بفرما .

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا مرا به خاطر گناهانی که در طول روز با هزاران قدرت عقل توجیهشان می‌کنم ببخش!‏

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

 

ای دست های من! قوی و قوی تر باشید.
ای چشمان من! تیزبین باشید.
ای قلب من! این لحظات آخرین را تحمل کن.

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا، هنگامی که شیپور جنگ طنین انداز می شود، قلب من شکفته شده به هیجان در می آید زیرا جنگ مرد را از نامرد مشخص می کند.
شهید چمران

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞


می گویند تقوا از تخصص لازم تر است، آ نرا می پذیرم، اما می گویم: آنکس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.
- شهید دکتر چمران 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞


به شما قول می دهم که پس از چند لحظه همه ی شما در استراحتی عمیق و ابدی آرامش خود را برای همیشه بیابید. من چند لحظه ی بعد به شما آرامش می دهم; آرامشی ابدی. 
شهید دکتر چمران 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞


اگر امام زمان غیبت کرده است، این غیبت ماست نه غیبت او...
این ما هستیم که چشمان خود را بسته ایم، این ما هستیم که آمادگی نداریم.
شهید چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا هدایتم کن ، زیرا میدانم که گمراهی چه بلای خطرناکی است.
خدایا هدایتم کن که ظلم نکنم ، زیرا میدانم که ظلم چه گناه نابخشودنی است.

شهید دکتر چمران

 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا محتاجم نکن که تهمت به کسی بزنم ، زیرا تهمت خیانت ظالمانه ای است.

 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

 

خدایا راهنمایم باش تا حق کسی را ضایع نکنم ، که بی احترامی به یک انسان همانا کفر خدای بزرگ است.

دریافت

عنوان: شهید چمران
حجم: 46.6 کیلوبایت