"بِسمِ رَبِ الحُسَین"

 

💠 باسلام؛
 

🔹🔸"گُرُوهِ فَرْهَنْگی وَ هُنَریْ سَرْدارِ عِشْق (شَهیْد چَمْرانْ)"؛ بدون مرز درحوزه های انقلابی در شبکه های اجتماعی

🗂️ "عصر رسانه" ، "لَهفان" ، "واحد کودک" ، "هیئت مکتب الحسین (علیه السلام)" ، "سری پادکست های دنیا چه زیباست و دفتر زندگی" ، "کافه نقد (زیرشاخه عصر رسانه)" ، "رمان های اختصاصی از چمله سری زندان شیث_شماره 313 ، رستاخیز : وقت انتقام ، سلیمانی؛متهم ردیف اول ، چی میشد اگر...؟ و ...." همگی زیر مجموعه
 "گُرُوهِ فَرْهَنْگی وَ هُنَریْ سَرْدارِ عِشْق (شَهیْد چَمْرانْ)" میباشند.

 

📌⚙️ هدف از تاسیس گُرُوهِ فَرْهَنْگی وَ هُنَریْ سَرْدارِ عِشْق (شَهیْد چَمْرانْ)"؛ این بود که ما با این کار هایی که درحوزه شهدا،ائمه اطهار (علیه السلام)،دین اسلام و مخصوصا در حوزه جذب جوانان با ایده عصر رسانه و رمان های اختصاصی، فعالیت میکینم؛ باعث گسترش جهان اسلام و البته معرفی شهدا و اهل بیت (علیه السلام) به همه جوانان، کودکان، و تمام دنیا بشویم.

 

✅ از تابستان، بزودی در حوزه ساخت کلیپ های آموزنده (هم برای کودکان و هم برای عموم مردم)، فعالیت بیشتر در حوزه طراحی کلیپ و پوستر و ... ، و مصاحبه با خانواده شهدا میپردازیم.
 

⚙️🔰 تیم "گُرُوهِ فَرْهَنْگی وَ هُنَریْ سَرْدارِ عِشْق (شَهیْد چَمْرانْ)" درحال گسترش این مجموعه هستیم و روز به روز درحال پیشرفت است، امیدواریم که با این همه تلاش و کوشش، دِینِ خود را به شهدا های عزیز جهان اسلام ادا کرده باشیم.

🤲 انشالله که این تلاش ما موفقیت آمیز و موجب شادی دل آقا امام زمان (عج) باشد... .


📿 "التماس دعا"