"✊🏻🚩 بِدُونِ مَرز دَر حُوزِه های اِنقِلابی"

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

شهادت شهید چمران

شهادت شهید چمران

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 

بالاخره رسید...

روزی که منتظرش بودیم رسید..

شهادت سردار رشید اسلام،دکتر مصطفی چمران..

امروز دلم خیلی پره....

دلم شهید چمران میخواهدcrying

خدایا ببخش مرا....

************************************

***************************************

وصیت شهید چمران:

 بسمه تعالی

اینها را به نیت آن ننوشته ام که کسی بخواند و بر من رحمت آورد بلکه نوشته ام که قلب آتشینم را تسکین دهم و آتشفشان درونم را آرام کنم.هنگامی که شدت درد و رنج طاقت فرسا می شد و آتشی سوزان از درونم زبانه می کشید و دیگر نمی توانستم آتشفشان وجود را کنترل کنم، آنگاه قلم به دست می گرفتم و شراره های شکنجه و درد را ذره ذره از وجودم می کندم و بر کاغذ سرازیر می کردم ... و آرام آرام به سکون و آرامش می رسیدم. آنچه در دل داشتم بر روی کاغذ می نوشتم و در مقابلم می گذاشتم و در اوج تنهایی خود با قلب خود راز و نیاز می کردم آنچه را داشتم به کاغذ می دادم و انعکاس وجود خود را از صفحه مقابلم دریافت می کردم و از تنهایی به در می آمدم... اینها را ننوشته ام که بر کسی منت بگذارم، بلکه کاغذ نوشته ها بر من منت گذاشته اند و درد و شکنجه درونم را تقبل کرده اند...اینجا قلب می سوزد اشک می جوشد وجود خاکستر می شود و احساس سخن می گوید.اینجا کسی چیزی نمی خواهد انتظاری ندارد ادعایی نمی کند ... فریاد ضجه ای است که از سینه ای پردرد به آسمان طنین انداخته و سایه ای کمرنگ از آن فریادها بر این صفحات نقش بسته است. چه زیباست راز و نیازهای درویشی دلسوخته و ناامید در نیمه شب، فریاد خروشان یک انقلابی از جان گذشته در دهان اژدهای مرگ، اعتراض خشونت بار مظلومی زیر شمشیر ستمگر، اشک سرد یاس و شکست بر رخساره زرد دلشکسته ای در میان برادران به خاک و خون غلتیده، فریاد پرشکوه حق، از حلقوم از جان گذشته ای علیه ستمگران روزگار.چه خوش است دست از جان شستن و دنیا را سه طلاقه کردن، از همه قید و بند اسارت حیات آزاد شدن، بدون بیم و امید علیه ستمگران جنگیدن، پرچم حق را در صحنه خطر و مرگ برافراشتن، به همه طاغوتها نه گفتن، با سرور و غرور به استقبال شهادت رفتن. جایی که دیگر انسان مصلحتی ندارد تا حقیقت را برای آن فدا کند، دیگر از کسی واهمه نمی کند تا حق را کتمان نماید...آنجا، حق و عدل، همچون خورشید می تابد و همه قدرتها و حتی قداستها فرو می ریزند و هیچکس جز خدا - فقط خدا- سلطنت نخواهد داشت.من آن آزادی را دوست دارم و از اینکه در دوره های سخت حیات آن را تجربه کرده ام خوشحالم و به آن اخلاص و سبکی و ایثار و لذت روحی و معراج که در آن تجربه ها به آدمی دست می دهد حسرت می خورم.خوش دارم که کوله بار هستی خود را که از غم ودرد انباشته است بر دوش بگیرم و عصا زنان به سوی صحرای عدم رهسپار شوم.

 

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

"یا علی مدد"

#شهادتت_مبارک_سردار_عشق

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
علیرضا احمدخانلو
ای حیات،با تو وداع میکنم/.../علیرضا احمدخانلو

ای حیات،با تو وداع میکنم/.../علیرضا احمدخانلو

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 

ای حیات! با تو وداع می کنم، با همه ی مظاهر و جبروتت. ای پاهای من! می دانم که فداکارید! و به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت_صاعقه وار_ به حرکت در می آیید; اما من آرزویی بزرگ تر دارم.

 

∞∞∞∞∞∞∞∞ سخنان زیبا و آموزنده ∞∞∞∞∞∞∞∞

 

آنان که به من بدی کردند ، مرا هشیار کردند
آنان که از من انتقاد کردند ، به من راه و رسم زندگی آموختند
 آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صبر وتحمل آموختند
آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفا ودوستی آموختند
 پس خدایا :
 به همه ی آنانی که باعث تعالی دنیوی واخروی من شدند ،
خیر ونیکی دنیا وآخرت عطا بفرما .

 

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

 

"یا علی (ع)"

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
علیرضا احمدخانلو

وبلاگ عصر رسانه

"بسم الله الرحمن الرحیم"

 

سلام خدمت همه دوستان عزیز،انشالله این کرونا از بین برود....

فقط میخواستیم خدمت شما دوستان عرض کنیم ما به تازگی وبلاگی دیگر به نام "عصر رسانه"،با موضوع نقد و معرفی فیلم های دنیا و سواد رسانه راه انداخته ایم...

انشالله از اواخر تیر ماه،این وبلاگ کار خود را به صورت جدی شروع خواهد کرد...

توضیحات لازم در مورد این وبلاگ هم در همان موقع،به ضشما عزیزان اعلام میگردد... .

 

 

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

 

"یا علی(ع)"

 

"انشالله نابودی کرونا و ویروس اسرائیل و آمریکا..."

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علیرضا احمدخانلو